سفارش تبلیغ
صبا ویژن

از کجا می توان دوربین مدار بسته را به صورت آنلاین خریداری کرد؟

انتخاب درست سیستم های دوربین مدار بسته امنیتی، تصمیمی است که مشاغل در هر اندازه با آن روبرو هستند. فن آوری نظارت در حال تحول است، بنابراین مشاغل می توانند از مزایای امنیت برخوردار باشند. خواه بخواهید دوربین های مدار بسته AHD، دوربین مدار بسته تحت شبکه، بیش از دوربین های امنیتی Coax یا سیستمهای امنیتی کامل را خریداری کنید، مکانی که از آن خرید می کنید واقعا مهم است!

یک سیستم امنیتی کامل بدون تمام تجهیزات مورد نیاز برای نصب آن کامل نیست، پشتیبانی مورد نیاز برای تنظیم و استفاده از آن، و البته گزینه های ارائه شده در صورت نیاز به به روزرسانی سیستم یا امتحان کردن دوربین های امنیتی جدید. مزایای استفاده از دوربین مدار بسته امنیتی، تهیه کننده مستقیم سیستم های نظارتی امنیت تجاری درجه ی ، دوربین ها و تجهیزات مرتبط با آن و همه چیزهایی را که برای تأمین نیازهای نظارت بر مشاغل خود نیاز دارید ارائه می دهد.

مطالعه بیشتر: بهترین دوربین های مدار بسته 2020

در اینجا، ما بینشهایی را در مورد اینکه قبل از خرید دوربین های امنیتی و سیستم ها ، از کجا خرید آنها و نحوه مشاهده دوربین های مدار بسته خود را به صورت آنلاین در نظر بگیرید، ارائه می دهیم.

سؤالاتی که قبل از خرید سیستم نظارت می توانید از خودتان بپرسید

 

راهنمای خرید دوربین مدار بسته

 

آیا می خواهید دوربین ها گسسته یا قابل رویت باشند؟

آنچه می خواهید نظارت کنید و موقعیت دوربین های شما مشخص خواهد کرد که آیا دوربین های قابل مشاهده یا احتیاط لازم هستند یا خیر. دوربین های جعبه یا گلوله بهترین گزینه برای نظارت بر مناطقی هستند که می خواهید مردم از آن مطلع شوند که از نظر آنها نظارت می شود ، مانند مغازه ها و بازارها. دوربین های گنبدی مناسب برای نظارت دقیق تر هستند ، زیرا کوچکتر و راحت تر پنهان می شوند. دوربین های PTZ همچنین برای نظارت بر مناطق بزرگ بسیار عالی هستند. هنگام نصب دوربین های با احتیاط ، قوانین حفظ حریم خصوصی را در نظر داشته باشید.

آیا از دوربین های داخل خانه یا خارج از منزل استفاده می شود؟

در حالی که اکثر دوربین های امنیتی CCTV برای استفاده آنلاین برای نظارت داخلی و خارجی طراحی شده اند ، ویژگی هایی مانند مسکن و نصب را در نظر بگیرید. برای نظارت بر محیط های خارجی که شرایط آب و هوایی شدید را تجربه می کنند ، به یک دوربین ضد آب نیاز دارید. اگر در خارج از منطقه شلوغ نصب شود ، مسکن ضد خرابکاری نیز توصیه می شود. دید در شب ، تشخیص حرکت و ویژگی های دید زاویه دید کاملاً ضروری برای دوربین های مدار بسته است.

جزئیات و وضوح تصویر به چه سطحی نیاز دارید؟

اندازه ناحیه ای که می خواهید نظارت کنید بیشتر وضوح مورد نیاز را تعیین می کند. به عنوان مثال ، برای نظارت بر مناطق وسیع به دوربین های با وضوح بالاتر نیاز خواهید داشت ، بنابراین می توانید از گرفتن عکس هایی با کیفیت بالا اطمینان حاصل کنید که در صورت لزوم جزئیات کاملی از چهره ها و پلاک ها را ارائه می دهند. هنگام خرید دوربین های مدار بسته به صورت آنلاین برای مناطق کوچک مانند دفاتر و مناطق پذیرش ، دوربین های با وضوح متوسط ??می توانند ایده آل باشند. هر چه باشد ، وضوح بالاتر باشد ، بهتر است.

راه حل های سفارشی - ما می دانیم که نصب یک دوربین دوربین مدار بسته حرفه ای نصب شده چقدر می تواند گران باشد. به همین دلیل است که ما به شما سیستم های دوربین امنیتی درجه یک با تمام ویژگی های مورد نیاز خود را به صورت آنلاین ارائه می دهیم. ما کلیه تجهیزات مورد نیاز جهت نصب و راه اندازی کامل را ارائه می دهیم و پشتیبانی فنی نامحدود ایالات متحده را ارائه می دهیم تا بتوانید از خرید سیستم تا نصب و راه اندازی و استفاده از آنها در هر کاری کمک بگیرید ، در وقت و هزینه خود صرفه جویی می کنید.

منبع:https://www.cctvsecuritypros.com/blog/where-to-buy-and-view-cctv-cameras-online/