سفارش تبلیغ
صبا ویژن

چگونه نظارت CCTV از هتل ها و ارائه دهندگان مهمان نوازی در برابر

چگونه نظارت CCTV از هتل ها و میهمان نوازی محافظت کنندگان در برابر دادخواست ها محافظت می کند

هربار که شغلی درهای خود را به سمت مشتریان باز می کند ، خطر می کند. تمام آنچه که باید اتفاق بیفتد این است که مشتری بتواند در محل سقوط کند و به زمین بیفتد و مشاغل می تواند برای دنیایی از سرخوردگی و دادرسی طولانی درگیر باشد. تعداد کمی از مشاغل از این جهت خطر دارند که در چنین مواردی مانند هتل ها و ارائه دهندگان میهمان درگیر شوند.

صنعت میهمان نوازی هر روز به میلیونها انسان خدمت می کند. با صدها نفر ، اگر نه هزاران نفر هر هفته از درهای شما قدم بزنند ، احتمال وقوع تصادف در محل بسیار زیاد است. در حقیقت ، این شانس ها دقیقاً به همین دلیل است که بیمه مسئولیت در صنعت میهمان نوازی بسیار گران است.

 

دوربین مدار بسته

شایع ترین علل صدمات هتل

هتل ها ساختمان های عظیمی هستند که به طور معمول دارای طیف گسترده ای از محیط ها ، مانند یک فضای ناهار خوری ، یک استخر یا فضای اسپا ، یک سالن بدن سازی ، یک منطقه مشترک و البته اتاق های مجزا هستند. هر منطقه از هتل پتانسیل خود را برای خطرات آسیب دیده دارد. به عنوان مثال ، اگر خدمات مناسب و مراقبت روزمره در اطراف استخر ارائه نشود ، میهمانان می توانند به راحتی در منطقه استخر شنا بیفتند. موارد زیر چند مورد از بیشترین صدمات را در هتل ها نشان می دهد:

Slip and Falls - به دلیل محیط های مختلف درون هتل ، کفپوش معمولاً از یک تنظیم دیگر به دیگری تغییر می کند. اگر کف پوش دقیقا مطابقت با ارتفاع نداشته باشد ، در این صورت سفر و سقوط اتفاق می افتد. سایر علل لغزش و ریزش در هتل ها شامل فرش های فرسوده یا پریشانی ، کفپوش ترک خورده ، کف های مرطوب و کف پوش لاستیکی است.

حمله - با توجه به همه ملاحظات ، هتل ها تمایل به محیط های ایمن دارند. با این حال ، این به این معنی نیست که حمله در هتل نمی تواند انجام شود. در مناطق توریستی سنگین ، مجرمان می توانند برای پول خود به تعطیلات حمله کنند. این به ویژه در هتل هایی با شهرت ضعیف به دلیل فراهم آوردن امنیت کافی در اختیار میهمانان است.

چرا ضبط دوربین مدار بسته برای صنعت مهمان نوازی بسیار مهم است

در سال 2012 ، یک هتل Newport Beach Inn در کالیفرنیا توسط یکی از میهمانان هتل که دچار جراحات فاجعه بار (از جمله آسیب مغزی) بودند پس از سقوط بیش از یک نرده گذرگاه از طبقه دوم به پارکینگ زیر ، شکایت کرد. هیئت منصفه 38 میلیون دلار به قربانی اعطا کرد زیرا شواهد نشان می دهد که نرده راهرو خیلی کوتاه است ، و آن را نا امن می کند.

اما ، فرضیه ، اگر تصادف ناشی از نرده کوتاه نبوده ، چه اتفاقی می افتد؟ چه اتفاقی می افتد اگر این حادثه ناشی از رفتار سهل انگاری خود مهمان باشد؟ آزمایشات نشان داد که قربانی میزان الکل خون بیش از سه برابر حد قانونی دارد ، بنابراین احتمال خوبی وجود دارد که مهمان ممکن است با بی توجهی رفتار کند. با این حال ، در این حالت ، آن نسخه از حقیقت هرگز به معرض نمایش نمی گذارد ، زیرا هتل هیچ مدرکی در مورد خود برای حمایت از دفاع خود ندارد. در حکم نهایی پرونده مشخص شد که میزان الکل قربانی او را به دلیل تصادف 15? تقصیر کرده و نرده کوتاه هتل آن را 85? تقصیر کرده است.

اگر هتل دارای سیستم ضبط دوربین مدار بسته بود این مورد می توانست فرق کند. این ویدئو می توانست نشان دهد که ارتفاع نرده هیچ گونه اهمیتی به تصادف ندارد و سقوط ناگوار مهمان نتیجه رفتار نادرست وی بوده است. در حالی که احتمالاً ارتفاع ریل هنوز در تعیین نهایی مسئله بوده است ، می توان درجه تقصیر هتل را به شدت کاهش داد و باعث صرفه جویی در آن میلیون ها دلار شد.

از سرمایه گذاری خود محافظت کنید - دوربین مدار بسته SMART را امروز نصب کنید!

به نظر می رسد که اگر صدمات معتبر در محل و ادعاهای حادثه در صنعت مهمان نوازی قبلاً به اندازه کافی رواج نداشته باشد ، همچنین خطر ادعاهای تصادف جعلی وجود دارد که صاحبان هتل باید نگران این موضوع باشند. در گزارشی که اخیراً در "Good Morning America" ??پخش شد ، ارشد VP / COO ارشد NICB جیم شویتزر در مورد افزایش شگرف ادعاهای کلاهبرداری ، تحقیقاتی را انجام داد. در این گزارش ، فیلم های ضبط شده از جعلی های جعلی درنهایت اثبات کلاهبرداری بوده و به قرار دادن چندین کلاهبردار در پشت میله ها کمک کرده است.

فکر کنید اگر این جنایات در فیلم ضبط نشده بود چه اتفاقی می افتاد. مجرمان می توانستند از ادعاهای جریمه غیرقانونی پول درآوردند. به همین دلیل نصب یک سیستم ضبط ویدیوی دوربین مدار بسته در سراسر هتل از اهمیت بالایی برخوردار است.

ضبط ویدیوی دوربین مدار بسته SMART بهترین محافظتی را که یک هتل می تواند از آن بخواهد ارائه می دهد. SMART ، که مخفف فناوری مانیتورینگ Alert Response Technology است ، سه سال کامل از ذخیره ویدیو در محل را در اختیار هتل ها قرار می دهد. این مهم است زیرا در نیویورک ، قربانیان جراحات شخصی سه سال از تاریخ حادثه می خواهند تا ادعای خود را ارائه دهند. سیستم های نظارت استاندارد فقط قبل از نگارش اطلاعات 30 تا 120 روز ویدئو را ذخیره می کنند. بنابراین ، برای محافظت کامل در نیویورک ، به یک سیستم نظارت تصویری نیاز دارید که تا زمان تصویب قانون محدودیت های ایالتی ، فیلم را نگه می دارد.

علاوه بر ارائه هتل با نظارت تصویری 24/7 ، دوربین مدار بسته SMART علاوه بر ارائه نوآوری های پیشرفته در صنعت از جمله:

خود تشخیص سیستم نظارت با گزارش های دوره ای وضعیتی که مستقیماً به شما ارسال می شود

درخواست خدمات خودکار هنگامی که DVR ، NVR یا دوربین ها به خدمات نیاز دارند (این به شما اطلاع می دهد)

سیستم پشتیبان گیری خودکار که به جلوگیری از از بین رفتن داده های مهم فیلم به دلیل خرابی دیسک سخت ، سرقت ، آتش سوزی ، سیل یا فاجعه طبیعی کمک می کند

قابلیت ضبط نامحدود

قربانی ادعاهای کلاهبرداری در مورد تصادف نشوید. از یک سیستم دوربین مدار بسته مقرون به صرفه SMART محافظت کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد فن آوری دوربین مدار بسته SMART ما و اینکه چگونه می تواند هتل و یا خدمات مهمان نوازی شما را کاهش دهد خطر آن را برطرف می کند ، در صورت تمایل با ما تماس بگیرید و یکی از دارندگان شرکت ما در راحتی شما با شما ملاقات خواهد کرد. شما پس از ارزیابی و پیشنهاد مفصل کتبی حداکثر تا روز کاری بعدی ، قیمت کلامی دریافت خواهید کرد.

منبع:http://www.cctvservices.net