سفارش تبلیغ
صبا ویژن

چگونه فناوری با دوربین های مدار بسته IP تغییر می کند

سیستم های مدار بسته (یک دوربین مدار بسته) یک فناوری آزمایش شده و واقعی است که ده ها سال است که مورد استفاده قرار می گیرد. با گذشت سالها ، پیشرفت در فناوری باعث شده است تا این سیستم ها از هر زمان دیگری قدرتمندتر و راحت تر باشند.

سیستم های امنیتی IP (پروتکل اینترنت) دقیقاً مانند سیستم های دوربین مدار بسته ، به جز اینکه آنها به درگاه های اترنت وصل می شوند و مانند یک کامپیوتر به اینترنت متصل می شوند. در حالی که سیستم های دوربین مدار بسته IP دوربین مدار بسته از لحاظ فنی بیش از "مدار بسته" کار نمی کنند ، این نام هنوز در حال استفاده است.

استفاده از سیستم های IP CCTV یا سیستم HD coax با ضبط مانیتور پیشرفته به شما امکان می دهد فیلم های ضبط شده زنده یا ضبط شده را مشاهده کنید و حتی دوربین ها را مستقیماً از طریق تلفن یا دستگاه تلفن همراه خود کنترل کنید. جوانب امنیتی CCTV می تواند به شما کمک کند این کار را بدون پرداخت هزینه ماهانه یا اشتراک انجام دهید.

دوربین های دیدنی رایگان را مشاهده کنید

نگاهی بیندازید که چگونه سایر ویژگیهای پیشرفته سیستمهای دوربین امنیتی IP IP بازی دوربین مدار بسته را تغییر داده اند:

کیفیت تصویر

کیفیت تصویر در دوربین های امنیتی طی 50 سال گذشته به طرز چشمگیری تغییر کرده است. در حالی که سیستم های امنیتی آنالوگ یک حالت آماده به کار سنتی هستند که هنوز درصد قابل توجهی از تاسیسات نظارت بر مشاغل را به خود اختصاص می دهند ، نیاز به کیفیت بهتر تصویر و وضوح تصویری بالا ، تولید کنندگان را به سمت ارائه راه حل های بهتر سوق داده است.

این جایی است که دوربین های امنیتی IP وارد می شوند. فناوری نظارت بر پروتکل اینترنت برای ارائه طیف گسترده ای از وضوح تصویرهای مختلف متناسب با نیازهای مختلف نظارت برای مشاغل کوچک و بزرگ ، تکامل یافته است. این قطعنامه ها نسبت به نمونه های موجود در دوربین های آنالوگ بسیار برتر هستند. دوربین های مدار بسته IP IP در 1.3 مگاپیکسل (چهار برابر رزولوشن دوربین های آنالوگ) ، 2MP ، 3MP ، 4MP ، 5MP و 8MP (همچنین به عنوان 4K نیز شناخته می شوند) در دسترس هستند.

با دوربین های IP با وضوح بالاتر ، مشاغل می توانند از نمایی شفاف در مورد اموال خود برخوردار شوند و از کمتر دوربین برای پوشش مناطق گسترده تر استفاده کنند. خواندن پلاک ها ، تشخیص چهره ها و شناسایی متجاوزان آسان تر می شود. با ویژگی های اضافی مانند تشخیص حرکت ، دید در شب ، صدا دو طرفه ، مشاهده با زاویه دید عریض و حتی زاویه دید پانل ، قابلیت نظارت در دوربین های امنیتی IP به طور قابل توجهی بهبود یافته است و از امنیت امنیتی قابل اطمینان اطمینان حاصل می کند.

نصب و نگهداری

وقتی به جدیدترین نوآوری های فناوری فکر می کنید ، به احتمال زیاد به سیستم های پیچیده ای که شامل نصب های پیچیده و تعمیر و نگهداری پیچیده تر هستند فکر می کنید. اما با سیستم های دوربین مدار بسته IP IP امروزه ، واقعیت کاملاً برعکس است.

برای مشاغل که هنوز به سیستم های آنالوگ تکیه می کنند ، نیاز به استفاده از یک کابل جداگانه برای انتقال سیگنال های ویدیویی به دستگاه ضبط و دیگری برای تأمین انرژی سیستم ، به منابع زیادی نیاز دارد تا از عملکرد صحیح و نگهداری آن اطمینان حاصل شود. اما ، با وجود فن آوری در حال تحول ، دوربین های IP اکنون دارای ویژگی های ساده افزونه و بازی هستند که به شما امکان می دهد دوربین های امنیتی خود را با استفاده از یک کابل واحد به شبکه خود متصل کنید تا سیگنال ویدیویی ، نیرو و حتی عملکرد PTZ را منتقل کنید. کابل فقط باید به نزدیکترین سوئیچ شبکه وصل شود تا مستقیماً به دستگاههای ضبط شما. تعداد اتصالات کمتری لازم است به این معنی که نگهداری سیستم های دوربین مدار بسته IP نیز راحت تر است.

راحتی در استفاده

سادگی نصب و نگهداری سیستم های امنیتی IP به تجربه کاربر گسترش می یابد. با روی کار آمدن بیشتر مشاغل و اشخاص به فناوری نظارت IP ، تولید کنندگان سرمایه گذاری چشمگیری در بهبود نرم افزار IP کرده اند تا بتوانند آن را کاربرپسند و ساده نصب کنند. امروزه ، بیشتر نرم افزارهای IP برای رایانه های شخصی و تلفن های هوشمند به طور یکسان با منوهای بصری ، طیف گسترده ای از عملکردها ، چیدمانهای قابل درک آسان و گزینه های مختلف کنترل و مدیریت مختلف ارائه می شوند.

مقیاس پذیری

سیستم های امنیتی آنالوگ از کابل Coax برای انتقال فیلم از دوربین به دستگاه ضبط مانند ضبط کننده VHS یا ضبط کننده فیلم دیجیتال (DVR) استفاده می کنند. چالش این گزینه این واقعیت است که شما به تعداد پورت هایی که می توانید دوربین های خود را وصل کنید ، محدود می شوید و تعداد دوربین هایی را که می توانید در خاصیت خود نصب کنید ، محدود می کنید.

از طرف دیگر سیستم های دوربین مدار بسته IP CCTV گزینه نهایی را در مقیاس پذیری ارائه می دهند:

شما می توانید به جای ضبط کننده فیزیکی ، به همان اندازه که می خواهید دوربین های امنیتی اضافه کنید

ضبط بر روی ضبط کننده فیلم ویدیویی شبکه (NVR) انجام می شود که ضبط شده را در هارد های مختلف ذخیره می کند در حالی که بطور خودکار از داده ها پشتیبان تهیه می کند

اجرای کابل های جدید اترنت PoE آسان است زیرا فقط آنها را به نزدیکترین سوئیچ شبکه وصل می کنید

NVR منفرد را می توان برای مدیریت چندین دوربین امنیتی IP استفاده کرد

 

دوربین مدار بسته تحت شبکه

تجزیه و تحلیل هوشمند

سیستم های دوربین IP با سیستم های مدیریت تصویری نوآورانه (VMS) همراه هستند که هنگام نظارت و کنترل فیدهای ویدئویی از چندین دوربین ، کار درگیر را آسان می کنند. این نرم افزار به تجزیه و تحلیل فیلم برای هرگونه مشکوک یا خطرناک کمک می کند. هنگامی که VMS حرکت می کند ، یک پلاک ، یک صورت یا هرگونه اقدام از پیش تعریف شده در یک منطقه خاص ، می تواند زنگ خطر را ایجاد کند. این ویژگی های هوشمند باعث می شود تا مشاغل بتوانند نیازهای نظارت خود را مدیریت کنند.

ارزش بهتر با هزینه کمتر

با در نظر گرفتن همه چیز - خرید تجهیزات نظارتی ، نصب آن ، نگهداری آن و استفاده از آن - هزینه کل مالکیت یک دوربین دوربین مدار بسته IP ممکن است کمی بالا به نظر برسد ، اما ارزش بهتری و هزینه مالکیت کمتری را ارائه می دهد. اتوماسیون بیشتر ، تجهیزات کمتری ، سطح بالای امنیت و عملکرد بیشتر باعث می شود سیستم های IP برای هوشمندی صاحبان مشاغل انتخاب هوشمند شوند. در مقایسه با سیستم های آنالوگ ، سیستم های IP یک تغییر دهنده بازی هستند.

مقایسه آنالوگ در مقابل IP در مقابل سیستم های HD-CVI

درک تفاوت بین سیستم های امنیتی IP ، آنالوگ و HD-CVI هنگام انتخاب اینکه دوربین های جدید بخرید یا سیستم نظارت فعلی خود را ارتقا دهید مهم است. در زیر ، ما یک مرور کلی درباره هر یک از این سیستم ها ارائه می دهیم.

سیستم های آنالوگ

ساده و مقرون به صرفه اما با وضوح پایین که جزئیات و کیفیت کمتری را ارائه می دهد

پایدار با تعمیر و نگهداری کم و با هزینه کم

دوربین های آنالوگ به شبکه شما وابسته نیستند ، بنابراین کار خود را حتی بدون یکی ادامه خواهد داد

چند ویژگی سفارشی سازی

به دست آوردن شواهد کیفیت در صورت بروز حادثه چالش برانگیز است

تقاضا برای وضوح بالاتر بدان معنی است که به زودی در بازار حذف می شود

سیستم های IP

وضوح بسیار بالایی ارائه دهید تا از دیدن جزئیات دقیق تر لذت ببرید

دوربین های IP را می توان از طریق شبکه پیکربندی کرد

فناوری PoE شما را قادر می سازد دوربین های IP را با استفاده از یک کابل واحد متصل کنید

هر دوربین مدار بسته IP دارای یک رابط وب است که امکان شخصی سازی شخصی را نیز فراهم می کند

سیستم های IP امروزه استانداردی برای نظارت بر مشاغل محسوب می شوند

ویژگی های امنیتی پیشرفته

نصب و به روز رسانی آسان و سرراست

گران ترین بین این سه ، اما جامع ترین گزینه

سیستم های HD-CVI

از کیفیت HD بدون قیمت IP سیستم لذت ببرید

گزینه دیگری برای ارتقا از سیستم های آنالوگ قدیمی تر به تعریف بالاتر

یک انتخاب عالی برای نصب های اولیه که بانک را خراب نمی کند

مسافت انتقال طولانی تر با تجهیزات آسان برای استفاده

محدود به 1080p و به اندازه سیستم های IP قابل تنظیم نیست

هنوز هم نیاز است که نیروها در دوربین های HD-CVI اجرا شوند تا PoE در سیستم های IP

خرید سیستم امنیتی مناسب

خرید سیستم امنیتی مناسب

ارزیابی سه نوع سیستم امنیتی که در بالا به آنها اشاره شد ، شما را در مسیر صحیح قرار می دهد تا در انتخاب بهترین سیستم برای نیازهای امنیتی تجاری خود ، انتخاب کنید. در کل ، سیستم های دوربین مدار بسته IP IP بهترین رزولوشن و بیشترین ویژگی را در همه گزینه ها دارند. فن آوری در حال تحول در سیستم های IP با پیشرفت کارایی ، آن را به گزینه ای جذاب برای مشاغل تبدیل می کند.